فروش بیش از ۲۰۰۰ پتنت اریکسون به یک شرکت پتنت ترول
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

فروش بیش از ۲۰۰۰ پتنت اریکسون به یک شرکت پتنت ترول

Unwired Planet از شرکت های شناخته شدهپتنت ترول است که سال گذشته شکایت تخطی از پتنت های خود را بر علیه اپل، گوگل و ریم به دادگاه برده بود. اکنون این شرکت برای تقویت صندوقچه پتنتی خود، بیش از ۲۰۰۰ پتنت اریکسون را تصاحب نموده است. این پتنت ها به وی اجازه می دهند تا شکایات جدیدی را علیه تعداد بیشتری از کارخانه های سازنده تبلت و اسمارت فون به دادگاه بیاورد.

اریکسون به زودی ۲۱۸۵ پتنت بین المللی یا ثبت شده در آمریکا را به Unwired Planet انتقال خواهد داد. بخش اصلی این پتنت ها درباره تکنولوژی های 2G و 3G و LTE هستند. طبق توافق نامه امضا شده میان اریکسون و این شرکت، علاوه بر این ۲۰۰۰ پتنت، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، اریکسون سالیانه ۱۰۰ پتنت جدید را به نام Unwired Planet ثبت خواهد کرد.

در مقابل قرار است که اریکسون به دارایی پتنتی Unwired Planet دسترسی داشته و همچنین مبلغ نامعلومی را دریافت کند. Mike Mulica مدیر اجرایی Unwired Planet می گوید که شرکتش به دنبال « دستیابی به یک اهرم فشار قدرتمند برای تقویت مجموعه چندبعدی پتنت هایش است و در آینده هم با بازیگران کلیدی صنعت وارد مذاکره خواهد شد. به خصوص شرکت هایی که به استفاده از لیسانس های Unwired Planet و تقویت پشتوانه محصولات تولیدی شان علاقه نشان می دهند.»


 

منبع : نارنجی

 

دانسفهان - کامپیوتری هادی - قزوین - رامند - محله هموار - تات - درزی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2790
بازدید کل : 62696
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1